Obserwatorzy

...

...

1 lutego 2010

Po pierwsze..drugie..itd..

1.Ogromnie Wam dziękuję za pochwały moich małych prac decu!!Wiele to dla mnie znaczy!!
Wiadomo,każdy lubi być od czasu do czasu pochwalony,a moi domownicy nie zwykli mnie chwalić,więc zostajecie mi tylko Wy :)))
2.No to skoro deseczka i słoiczek się podobał to teraz::


Butelka oliwkowa.
Resztką farby wymalowana,jeden raz tylko lakierowana (na razie),ale musiałam ją "zrobić"gdy znalazłam na stryszku pustą butelkę po.."dębowej".Zaszufladowałam ją kiedyś tam,mając nadzieję,że kiedyś mi się na coś przyda.I teraz oto z dębowej jest oliwkowa hi,hi:))

3.W temacie xxx pracuję nadal nad "zamkiem w górach".Został mi tylko dół obrazu w barwach zielonych.Oj chyba będę miała dosyć barwy zielonej :((
na obecną chwilę mam tyle:




Mam zaplanowane:do końca tego tygodnia xxx go,a potem biorę się za hafciki na 8 marca.
Zobaczymy ile uda mi się zrobić??
I w innym świetle:



4.Jest już gotowy do oglądania album ze zdjęciami prac jakie wysłałyście do adresatek w ramach Wymianki Walentynkowej.Umieszczony jest w linku u góry bloga pod info.o wymiance.
5.Chodź pisałam o tym na początku zabawy Walentynkowej-PRZYPOMINAM:Osoby,które już wysłały swoje prezenciki i wiedzą,że dotarły one na miejsce proszone są o przesłanie na e-maila fotki tego co zrobiły(najlepiej w na jednym zdjęciu,może być bez słodkości)
***
BUŚKI DLA WAS NA CAŁY MROŹNY LUTY:)))


11 komentarzy:

  1. Śliczny haft, warty posiedzenia nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie ma to jak schować coś bo sie przyda kiedyś. Dobrze,że w końcu się przydało. Butla śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft pięknie wychodzi.Ula zapraszam do siebie po wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko butelka jest superowa, a obraz zachwyca :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom a ja w sprawie wymianki - bo wysłałam zwykłym 15. 01 i nadal nie mam informacji czy doszedł:( więc zniecierpliwiona i zdenerwowana tym faktem przedwczoraj napisałam maila do adresata - nadal bez odpowiedzi!Nie wiem czy doszło:( - jak nie to zrobie i wyśle od nowa - ale wtedy bedzie już duże opóźnienie, za które z góry przepraszam! Ps: dziś namawiałam koleżanke do tej cudnej tapety, bo bardzo lubi motylki i pomagam jej założyć bloga - nowa zwerbowana;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edzia!!Napisałam z pytaniem i ja czy doszła jej paczuszka...musimy czekać na odpowiedź,bądźmy dobrej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam już odpowiedz!!! doszła:))))
    i przy okazji też pochwale Twoje decu - mi tak nie wychodzi:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka z głowy droga pani, twoje decu jest prześlicczne a zamek wart poświęconego czasu.Gratuluje pomysłów oraz wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna butelka, i piękny motyw tych oliwek. Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula, nie wiem czy moje zdjęcie powinno być w albumie, bo nadal nie mam info czy doszło... Ale wysłałam też na prośbę Agu-si zdjęcie paczki, którą od niej dostałam, bo ona nie zdążyła sfotografować, mam nadzieję, że doszło :)
    Aneladgam

    OdpowiedzUsuń
  11. Racja, jest podpisane od kogo a nie do kogo ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou