Obserwatorzy

...

...

13 maja 2012

Wymiana z Renatą ;)


Wiecie oczywiście,że kocham rzeczy robione na szydełku,a jakiś ciuszek...to był szczyt moich marzeń.Tak od słowa do słowa jakoś przed Wielkanocą dogadałam się z Reni i postanowiłyśmy wymienić się wzajemnie własnymi zdolnościami ;)
Ja zapragnęłam czarnego bolerka,a Reni w zamian wiadereczka ocynkowane,ozdobione metoda decu.
Ja swoje bolerko już mogłam założyć w Wielkanoc ;)

 
Zdjęcie zapożyczone z blogu Renaty,bo wiem,że tylko to zdjęcie odda w pełni urok temu ciuszkowi.
Ja jeszcze raz muszę podziękować za udaną wymiankę :)
I za  "załączniki" do bolerka również ;)

Osłonki ozdobiłam dopiero po świętach i dotarły do Renatki na początku maja.


Miały być na ziółka,więc tak je ozdobiłam: 

Na relację z tej wymianki warto zajrzeć do Reni na bloga.

7 komentarzy:

  1. Fajną wymiankę sobie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka! Obie prace śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie ugadane wymianki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka, Twoje wiadereczka są cudne i u Reni wyglądają przepięknie. Prace Reni też znam, bo jestem szczęśliwą posiadaczką jednego cudeńka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszły osłonki:)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou