Obserwatorzy

...

...

26 maja 2012

Skoro jestem matką ;))

Skoro od przeszło 17 lat jestem matką,to dzisiaj z DNIU ŚWIĘTA MATKI od moich dzieci wraz z życzeniami dostałam prezenciki...a jakie zobaczcie sami ;)

Moje dzieciaki ogromna radość mi zrobiły tymi prezencikami,nie dość ,że coś dla duszy dostałam (książkę M.Warda "Dziewczynka,która widziała zbyt wiele ") to jeszcze dla ciała :cienie do oczu ,maseczki takie różne.Oj coś mi się wydaję,że moje dzieci zauważyły,że matce przydała by się jakaś odnowa cery ;)


Staram się być dobrą matką ,wiem,że nie zawsze mi to wychodzi,że popełniłam wychowując moje dzieci wiele błędów.Teraz bym wiele rzeczy "inaczej zrobiła". Ale mam nadzieję,że moje dzieci doceniają to,że zawsze mogą na mnie liczyć...Czuję że mimo tego ,że mają już po 17 i 15 lat  nadal jestem im bardzo potrzebna.

Dziękuję Wam moje dzieci za wszystko..za to, że jesteście.Dziękuję Bogu,za to że Was mam ;*
***

Ja też jestem córką i dlatego nie zapomniała o życzeniach dla mojej mamy...dostała też ode mnie prezencik,ale..taki nie do pokazania ;) 
***
Za mną ciężki tydzień.Spaliłam się przy sianokosach jak rak :( i pewnie przypłacę to "zrzuceniem skóry " ;))
W przyszłym tygodniu być może czekają nas większe rewolucje...ale o tym i o "kuchennych smakołykach" już w następnym poście.
Zapraszam i dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze.


10 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenciki otrzymałaś:) Cudowne:)
    Dziękuję pięknie za odwiedziny i miłe słowo na blogu...to balsam dla duszy:)Ślę serdeczne pozdrowienia i uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis i o świątecznym dniu , i o macierzyństwie ;) miło mi się Twoje słowa przeczytało , tak od środka - sympatycznie :)

    Może napiszesz coś o książce, dokładnie tę samą trzymałam w ręce, ale nie kupiłam jakoś.

    ściskam Cię cieplutko
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny prezent, gratuluję,mołodzież spisała się ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty!
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do formy..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super prezenciki ja dostałam kubek z napisem"kubek mamy" i kwiatki,a ja swojej mamie poczta kwiatowa wysłałam ogromny bukiet kwatów bo mieszka dalekooooooooo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj wspaniałości same! ale dzieciaki potrafią zaskoczyć! miła niespodzianka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko,dzieciom mama zawsze jest potrzebna,nawet takim "dzieciom" w naszym wieku ;)To piękne święto,wzruszające i szczere...Ja też dostałam mały bukiecik z tej okazji,choć moje skrzaty jeszcze nie znają wagi tego dnia...;)Dla nich Święto Mamy jest codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty wspaniałe !!!!
    Też używam fioletowych cieni do powiek ;-))) bo pewnie jak wiesz cała jestem fioletowa ;-))))
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w pracy
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou