Obserwatorzy

...

...

21 maja 2012

A może by tak pohaftować troszkę ?

Nie powiem tęskniłam do xxx.Zbyt głęboko nie chowałam zaczętego wyszywanka ,zerkałam z utęsknieniem na niego nie raz,nie dwa.
Ostatni siedziałam przy haftowaniu tego obrazka chyba pod koniec lutego ;(




Co prawda tylko przez dwa dni udało mi się dorobić część xxx w hafcie brzozy. Podarunki na wymiankę słonecznikową już spakowane i dziś wysłać mam nadzieję,tak więc nic zaległego już do zrobienia nie mam.



Kolorystycznie obraz na razie mdły i bez uroku,ale z czasem mam nadzieję nabierze uroku.

Cudów  co do tempa mojego obecnego haftowania nie ma się co spodziewać spodziewać ,bo czasu jak to wiadomo o tej porze roku na wsi na robótkowe przyjemności nie ma.

Jednak myślę,że wieczorem przez parę dni w tygodniu uda mi się coś dopełnić w haftowaniu brzozy.

11 komentarzy:

  1. Często tak bywa, że najpiękniejsze są te hafty, które tak niewyraźnie się zapowiadają... Wzór wygląda bardzo interesująco, myślę że to będzie piękna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany tez taki kiedyś wyhaftowałam :)
    https://plus.google.com/u/0/photos/100804838540501949616/albums/5159339270434200017/5159339425053022898

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne brzozy...i ja dawno nic nie ixowałam,ale jak mówisz...czasu brak,teraz pielenie na topie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też myślę i widzę, że to będzie coś niesamowitego, bo już mi się bardzo podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uleńko, to jest piękny haft, też kiedyś chciałam go wyszyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazek będzie śliczny i znając Cię, to niedługo już go będziemy podziwiać :)
      pozdrawiam gorąco :)
      eltea

      Usuń
  7. nareszcie Twoja branża ruszyła, piękny będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uleńko, juz widzę, że będzie piękny hafcik.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mdły? wcale nie ;) przyroda to wdzięczny temat i wiem, że wyhaftujesz coś ślicznego !

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna ta brzoza!Mnie też się marzy krajobraz z brzozami...

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou