Obserwatorzy

...

...

29 listopada 2009

Zaległości.

Wiem,wiem powinnam pokazać od razu jak tylko dostałam...ale w czwartek po południu i piątek rano mieliśmy przerwę w "dostawia"internetu,więc dzisiaj pokazuję.
A jest to paczka w ramach zabawy u Agnieszki od Penini.
Jestem jej zawartością zachwycona!!!!

Całość paczuszki ze wszystkimi cudeńkami.


Znajdowały się oczywiście śliczne serwetki i piękniutkie papiery do ozdabiania.

A tutaj pełno cudeniek:kwiatuszki,listka,guziczki i wiele innych drobiazgów (domyślam się,że do techniki scrapowania:)))

A tutaj cudownie zrobiona przez Peninię karteczka z pięknymi słowami w środku,notesik(w którym aż żal mi będzie postawić chodź jedną literę-tak pomyślałam,że będę w nim zapisywała ważne,piękne chwile jakie mnie spotkają w życiu)
Tymi pięknościami nie mogę się wprost nacieszyć i dlatego WIELKIE DZIĘKI CI ZA PREZENCIKI PENINIU!!
***********
***********
W bibliotece do której chodzą moje dzieci ogłoszono konkurs na kartkę Świąteczną.
Na szybko powastała więc karteczka,którą Roksana zabrała na konkurs.


Pomysł Roksany...wykonanie po połowie ze mną.
***
A teraz już (mam nadzieję)ostatni hafcik Świąteczny.
>*Choineczka*>

Mam nadzieję,że do Świąt spotkam gdzieś ramkę,żeby ją oprawić .
Choineczka ma naszyte perełkowe koraliki:))))

6 komentarzy:

  1. Uleńko śliczny upominek dostałaś:) Karteczka i notesik cudowne, można się zakochać!
    Kartka konkursowa piękna, a choineczka z tymi koralikami bajeczna! Jakoś wyjątkowo lubię choinki w kolorze bordowym:) Piękna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałaś Ulcia śliczny przent :), a karteczka na pewno wygra, choineczka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka z perełkami - prześliczna, a karteczka na pewno wygra !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczuszka świetna , mnie też by było na takim cudnym notesiku pisać:-)
    Choineczka cudna- te koraliki dodały jej wielkiego uroku:-)
    A karteczka rewelacyjna- świetny pomysł. Jak matka taka córka- zdolniary kochane

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulcia mam nadzieję, że się nie pogniewasz jak skopiuję sobie zdjęcia Twojej paczuszki na mój blog :).

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou