Obserwatorzy

...

...

1 grudnia 2009

Różnica w hafcie

Spodobał mi się hafcik z książeczki ze wzorkami DMC jaką dostałam od Iwony w ramach wymianki HSP.Mulinki częściowo dobrałam sama(niestety mino,że istnieją nowe kolory Ariadny zamienniki nowe jeszcze się nie ukazały)



Na pierwszy rzut oka...nic specjalnego:( ,ale po dodaniu backstichów ukazał się taki oto hafcik:



O wiele bardziej mi się podoba i mam już nawet plan jak go wykorzystam.potrzebny mi będzie kawałek materiału...parę chwil(w przypadku moich zdolności krawieckich -godzina,lub dwie) przy maszynie i powstanie ...

...a nie powiem,żeby nie zapeszyć,bo jak mi nie wyjdzie??A ma być to na prezencik dla mojej nastoletniej córki,więc na razie CICHO-SZA!!!

2 komentarze:

  1. Hafcik faktycznie śliczny. Ciekawe co to będzie za prezencik :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft!Rzeczywiście backstitch bardzo dużo zmienił!Ciekawe co z niego wyczarujesz...Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou