Obserwatorzy

...

...

1 listopada 2009

Czas na hafty swiąteczne,candy u Dommy i zabawa u Sebastiana.


Wiele z wam już na dobre rozpoczęła hafty o świątecznej tematyce,więc i ja zmobilizowałam swoje siły i oto powstały:

Słodki misi-Mikołaj :)


Moim dzieciom bardzo się podoba i prosiły mnie,żeby im też takiego zrobić,ale wiecie,że takie maleństwo,a xxx przez dwa wieczory !!
Następny haft znany chyba wszystkim:


Będzie pewnie na jakaś kartkę świąteczną...
a tutaj w odwrotności kolorów:

Mam nadzieję,że jeszcze nie jedne świąteczne xxx postawię.
***
Ustawiałam się w kolejce po prezenciki od :


Sebastian organizuje zabawę:Merry Christmas i też się zgłosiłam.

3 komentarze:

  1. Śliczne hafciki. Zauroczył mnie ten misiek. Skąd masz wzorek???????

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo!Wzorek sama nie wiem gdzie znalazłam,gdzieś w necie i,to było w tamtym roku przed świętami,wydrukowałam go,ale brakło mi czasu na xxx i teraz go dorwałam,jak uda mi się go znaleźć po raz drugi to Ci podeślę.Dzięki za pochwały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulcia zrobiłaś śliczne hafciki świąteczne, ja jeszcze nie mam ani jednego :(.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou