Obserwatorzy

...

...

29 kwietnia 2012

Majówke z książką czas rozpocząć.

Majowe święta zapowiadają nam się iście letnie,i ja mam zamiar spędzić je właśnie (w miarę moich możliwości) właśnie przy dobrej lekturze.Ostatnio z powodu natłoku prac w koło naszego domu zaniedbałam wszystko,włącznie z czytaniem.Może teraz uda mi się "coś" nadrobić ;)

Ale puki co nadrabiam zaległość pokazania tego co dostała i co wysłałam w ramach "Majówki kryminalnej".
To co ja przygotowałam dla Anety z bloga :klik 

Zobaczcie co dostałam od Karoliny z Wejherowa.

Nowych książek jestem bardzo ciekawa,ale nie wiem czy uda mi się przeczytać je w majówkę,bo spora kolejka do czytania  ustawiona alfabetycznie na półce czeka ;)
***
A Wam życzę spokojnej,udanej majówki.Dużo relaksu i pozytywnej energii.
POZDRAWIAM SŁONECZNIE;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou