Obserwatorzy

...

...

23 kwietnia 2012

Różana butelka..przy okazji ;)

Całkiem wiosennie się zrobił po tych pierwszych burzach jakie nawiedziły nas w sobotę i niedzielę.Więcej teraz czasu będę spędzać na podwórku z racji tego,że pewne zmiany mamy w planach zaprowadzić w naszym otoczeniu.

Jestem jednak rada,że uporałam się z zaległą pracą decu jaka miałam przygotować w ramach indywidualnej wymianki..
Mam tak zawsze,że przy okazji "czegoś" powstaje 'coś" i tym razem padło na ozdobienie butelki.
Zdecydowałam się na spękania na całej powierzchni butelki,bo dawno się nie bawiłam właśnie spękaniami.Ostatnimi czasy gustowałam raczej w przecierkach.
Zdjęcia oczywiście paskudne,no ale cóż poradzić :(


Butelka jak na razie zagościła w kuchni.








 Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny,komentarze na tym moim skromnym blogu,którego już (jak ostatnio stwierdziła )prowadzę 5 rok ;0
***
Ach ,zapomniałam nadmienić,że kwiatuszek różowy,który sobie wisi na sznureczku  butelki jest moim wytworem ;)
Raptem tyle potrafię zrobić na szydełku,ot malutkiego kwiatuszka ;))

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna butelka do tego taka różana

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna butelka!Bardzo ładny motyw wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś podobną popełniłam... Twoje są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Cię wciągneło,śliczna,a jak hafty?

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęściara,4 zakładeczki załapała,

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa ta butla. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou