Obserwatorzy

...

...

5 marca 2012

Różne takie ;))

Witam w nowym tygodniu ;))
Od czego by tu zacząć?.

Może od czegoś czego jeszcze nie zdążyłam pokazać,a są to 4 świeczniki ,które zrobiłam jakiś czas temu na specjalne zamówienie Kasi.




Motyw serwetki przez Kasię osobiście wybrany.A reszta czyli ozdobienie należało już do mnie. Możecie jeszcze zdjęcie tych świeczników w innej odsłonie zobaczyć na blogu Kasi.
Co najważniejsze dla mnie Kasi moje starania się podobały,z czego się baaardzo ucieszyłam ;))
A tym czasem na ten tydzień postawiłam sobie wyzwanie: ozdobić drewniane pudełko na wino.
Obawiam się go trochę,bo wiadome takie pudełko to nie drobnostka,a jeszcze planuję wykorzystać go jako prezent.Tak więc trzymajcie za mnie kciuki,żeby jako tako wyszło ;)
A tak wygląda wspomniane pudełko w "przedbiegach decu" ;)

I dalszy etap:

***
Zapisałam się do zabawy blogowej u Ewy i jakie było moje zdziwienie,gdy dostałam od niej upominki (na przygotowanie ich jest czas 365 dni).Ja żeby ogłosić u siebie tę zabawę muszę jeszcze zgłosić się u dwóch osób.


Ewie baaardzo dziękuję za upominki ;**
***
Pokusiłam się też zgłaszając się do wymiany Świąteczne u Moteczka .
Oraz wymiany książkowej (Kryminalna majówka) klik
Teraz trochę mam rozterki,bo czekają nas duże wydatki i nie wiem jak sobie poradzimy,żeby plany jakie mamy udało nam się sfinansować :(
Ale z drugiej strony tłumaczę sobie to tak:
"Może należy mi się chodź trochę przyjemności ?"
***
To na tyle dzisiaj , zmykam do mojego wyzwania decopage ;)


7 komentarzy:

  1. Świeczniki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczniki wyszły bardzo ładne,a i prezenty są urocze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula!
    Jak dla mnie - jesteś mistrzynią decoupage.Jestem wręcz pewna,że pudełko na wino będzie zachwycające.Swoją drogą...czekam co wymyślisz,bo ja mam dwa do ozdobienia ;))
    Może mnie zainspirujesz?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczniki są eleganckie a z pudełka,też będzie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne:) pozdrawiam z kuźni upominków:)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou