Obserwatorzy

...

...

16 marca 2012

Na razie tak;

Troszkę zastój mi się zrobił na blogu,a to z tego powodu,że mój już "nieco" wysłużony komputer odmówił posłuszeństwa :(
Teraz mogę jedynie korzystać "gościnnie" z laptopa córki ;)
Mam już gotowe pudełko na wino (w sobotę ma być podarowane szwagrowi na imieniny).
Tak ,więc muszę szybciutko cyknąć zdjęcie,żebyście oceniły moje zmagania z nim.Mam nadzieję,że córka będzie miała w weekend dobry humor(a to wszystko zależy od tego jak jej w szkole pójdzie i czy będzie mieć dużo nauki ) i wstawi mi na bloga zdjęcie pudełka ozdobionego decu.

Tak ,więc dzisiaj tak skromnie,informacyjne..
Dziękuję Wam za odwiedziny u mnie i za każde zostawione tu słówko.
Życzę pogodnego,słonecznego weekendu ;))

6 komentarzy:

  1. Liczę, że córa się zlituje i wstawi zdjęcie, bo jestem ciekawa jak się prezentuje pudełko :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać zdjęć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak Twoje niebywanie siła wyższa, a mnie już dawno u Ciebie nie było i nie mam nic na swoje usprawiedliwienie :(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. No ,fotę pokaż,znam te kolejki do kompa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to już jest, że zastoje z różnych przyczyn bywają.......
    Ciekawa jestem pudełka!
    A krokiety z poprzedniego posta pyszne:). Ja naleśniki wypełniam różnistymi farszami, a z ruskim nadzieniem uwielbiam (wolę to, niż lepienie krokietów).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou