Obserwatorzy

...

...

14 sierpnia 2010

Tylko na chwilke,ale z gromnim HUUUURA!!

Wpadam tylko na chwilkę,żeby oznajmić,że :JESTEŚMY JUŻ PO ŻNIWACH!!!

Pomyślicie:"głupia baba,ma się z czego cieszyć",ale dla mnie jest to wielka radość,zawsze co roku!!
W tym roku pracowaliśmy trochę "bardziej zmechanizowanie",dzięki temu nie czuję jak po inne lata wszystkich gnatów.Każda nawet najbardziej zmechanizowana praca wymaga jednak obecności człowieka .Musieliśmy każdego dnia czekać na powrót męża z pracy,aby coś zrobić.W tym roku też niestety (nie tak jak po inne lata) nikt z rodzinki nam nie pomagał,tym większa nasza radość,że poradziliśmy sobie sami.Mamy syna już na tyle dużego,że ona nam dużo pomagał:))
***
Jestem zaskoczona tak dużą ilością miłych komentarzy na temat samplera,bardzo,bardzo Wam za nie dziękuję!!!
***
Jak troszkę odsapnę pokażę co nie co nowego :)))

12 komentarzy:

  1. Z pewnością jest to nie mały powód do radości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULACJE, nie-głupia babo!:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się razem z Tobą i gratuluję wspaniałego syna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że już po żniwach. Większość ludzi latem odpoczywa, a Ty masz dużo pracy. Odpoczywaj teraz :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. To szczęśliwa jesteś!!!
    Zdarzyło się i mnie pracować w żniwa. Rodzice, nauczyciele na wsi , mieli kawałek pola. Któregoś lata zepsuła się snopowiązałka i trzeba było żyto związać ręcznie. Nie wiem ile tego było, ale razem z mamą, która mnie tego wtedy nauczyła związałyśmy to żyto w snopki ręcznie. Zszedł mam na tym cały dzień... już nigdy więcej nie musiałam tego robić i dobrze... Jak sobie pomyślę jak teraz wyglądają żniwa;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. My też już po żniwach. Tak więc gratuluje i tobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Barbaratoja-tak teraz żniwa wyglądają zupełnie inaczej,u nas też za czasów mojego dzieciństwa w żniwa stawiało się mendle,ale teraz człowiek się starzej :))) i jakoś wydaje mi się,że ludzie ogólnie są słabsi.Dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety w tym roku pogoda nie rozpieszcza, więc masz prawdziwy powód do radości :) My też prawie po żniwach, zostało trochę słomy do zwiezienia, bo niestety napadało :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję,my ciągle w trakcie bo pada i ciężko wjechać na pole,mamy nadzieję że do końca sierpnia się uda. a i sampler wyszedł piękny

    OdpowiedzUsuń
  10. A teraz miłego, należnego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko cieszę się razem z Tobą, że już macie po żniwach i, że pewnie teraz będziesz z nami częściej :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że jestem z miasta to rozumie tę radość, bo sama nie raz pomagałam przy żniwach i wiem ile to pracy kosztuje.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou