Obserwatorzy

...

...

15 kwietnia 2010

...Azalia...

Dziękuję Wam za słowa otuchy,za pocieszenie,za troskę i ciepło jakie "usłyszałam od Was !!
***



AZALIA nazywana indyjskimi (Azalea indica), są wyjątkowo wytworne.
Drobniutkie, centymetrowej długości liście - ciemnozielone i błyszczące od góry, od spodu szarawe - tworzą obramowanie dla kilkakrotnie większych, zazwyczaj wielopłatkowych kwiatów w romantycznych odcieniach różu lub w niewinnej bieli. Te, które mają mniej falbanek, stroją się w pęczki długich, zalotnie podkręconych pylników.
Brakuje tym roślinom tylko zapachu, roztaczanego przez niektóre ogrodowe gatunki. Doniczkowe azalie zwykle kwitną ponad miesiąc, możemy jednak cieszyć się nimi od września - kiedy to pąki rozwijają pierwsze ich odmiany - aż do początków lata, bo wówczas kończy się czas odmian najpóźniejszych. Doskonale nadają się na pokojowe bonsai. Ogrodnicy potrafią również tworzyć z nich zgrabne, metrowe drzewka, szczepiąc je na pniach szybciej rosnących gatunków.
***
Tak wyglądała moja azalia w środę wieczorem..



Poranne xxx pozwoliło mi skończyć cały kwiatuszek Azali:


Zostało tylko tło,które będzie zrobione muliną 673...jego xxx jest przede mną..
***
Jeśli chodzi o pacjentów z mojej rodziny,to siostrzeniec jest po wczorajszej operacji.Na razie ból nogi jest czasami nie do wytrzymania:(( Mamy nadzieję,że z dnia na dzień będzie mniejszy,a na efekty operacji(jak to z nogą bywa) trzeba czekać !
Teściowa natomiast ma mieć operację jutro(tj.piątek) ...zostało mi tylko się pomodlić i też czekać.
***
Wygląd mojego bloga jest w przeróbce..za co przepraszam:((

6 komentarzy:

  1. Azalia jest piękna! Nabrałam na nią ochoty

    Możesz zdradzić, z którego nr HP ona pochodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko idziesz jak burza z haftem :).
    Masz piękny szablon bloga :).

    Dużo zdrowia dla Twoich bliskich :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft wybrałaś, ślicznie idzie. Nie widziałam poprzedniej notki, bo jakoś ostatnio mniej po blogach biegałam, ale ściskam Cię mocno i mam nadzieję, że wszystko wyjdzie na prostą :* I że teściowa już po operacji, udanej, a Wy uspokojeni :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekna azalia !Życzę Ci Uleńko aby zdrowie i radość powróciły do Twojego domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Uleńko!
    Iw

    OdpowiedzUsuń
  6. Azalia śliczna rzeczywiście :) Tło na pewno doda jej jeszcze więcej uroku :) PZdr :*

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou