Obserwatorzy

...

...

25 października 2012

Całkiem kulinarnie

Wreszcie zmobilizowałam się do opisania,pokazania tego co przygotowałam dla moich imieninowych gości w poprzedni weekend.
Uprzedzam,że zdjęcia "mało apetyczne" ,ale zapewniam ,że wszystko wyszło mi tak jak powinno,wszystkim smakowało,a mnie to baaardzo ucieszyło.
Na początek ciasta:

Ciasto z kokosem i polewą czekoladową Bounty.
Przepis znalazł kiedyś w sieci mój syn i teraz jest to jego ulubione ciasto .http://www.mojegotowanie.pl/przepisy/desery/ciasto_bounty.

Ciasto pszczółka z brzoskwiniami a,przepis również z sieci KLIK.
W mojej wersji jest to ciast bez kremu na wierzchu.



Ciasto z pierniczkami i pianką.Przepis od zaprzyjaźnionej osóbki KLIK.

Teraz kolej na mięsiwo ;)
Szynka peklowana pieczona .
Przepis własny.Wyszła fajnie i najszybciej znikła ze stołu ,a potem reszta z lodówki.

Boczek rolowany pieczony,własnoręcznie ;)
Też chętnie był konsumowany.

I sałatki:
Tradycyjna jarzynowa.Mój szwagier tylko taką jada :)

Druga sałatka jaka pojawiła się na imieninowym stole to:
Sałatka z porów z przepisu z bloga Kasi :KLIK

Na przekąskę jeszcze rybka własnej roboty.
Przepis z gazetki ;Przyślij przepis Maj 5/2008.
Mintaj opiekany w zalewie jest smaczny,łagodny w smaku ,jeśli ktoś gustuje w takiej rybce mogę podać przepis.


Oto dobrnęłam do końca kulinarnego posta,teraz zmykam trochę do xxx :))

4 komentarze:

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou