Obserwatorzy

...

...

1 lutego 2012

Upominków cz.2

Dzisiaj jak obiecałam pokażę co wchodzi w skład drugiej części upominku jaki dla Was przygotowałam.


Jest to też oczywiście woreczek ( z czasów kiedy u mnie dominowała woreczkomania ;) i do tego serduszko decu (nieco mniejsze niż w upominku cz.1 )


1.Już można się zgłaszać po ten upominek.
2.Mogą to robić też oczywiście te same osoby co zgłosiły się w cz.1 (zwiększy to ich szansę w losowaniu ).
3.Jeśli już zgłosił się ktoś po poprzedni upominek nie musi wskazywać woreczka jaki sobie wybrał.
Natomiast osoby ,które stają w kolejce tylko po upominek z cz.2 MOGĄ WYBRAĆ SOBIE DODATKOWO WORECZEK (woreczki pokazane TUTAJ )

4.Ogłoszenie wyników 11 lutego.Losowania będą dwa (jedno upominku z cz.1 +woreczek wybrany i drugie losowanie z cz.2 + woreczek wybrany )
Mam nadzieję,że w między czasie jeszcze się pojawię ;)

ZAPRASZAM !

15 komentarzy:

  1. uff...jak widze tutaj jestem jako pierwsza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komplecik jest przepiękny, taki słoneczny :) Więc chętnie i tutaj się zapisuję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się ustawię w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja się zgłaszam po upominek:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusisz.... chcę, chcę , chcę !!

    OdpowiedzUsuń
  6. I znów się zgłaszam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przygarnę upominek,

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo, halo :) Ula!! Rowerek czeka na Ciebie!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Wronka
    www.juliawrona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuje sie po raz drugi
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tulipany wiosną pachną, ale róże, ech cudne są, szczególnie ta druga

    OdpowiedzUsuń
  11. i tutaj się ustawiam z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou