Obserwatorzy

...

...

28 stycznia 2012

Czasami jest fajne ;)

Właśnie tak myślę ... czasami jest fajne ;)
Lubię to co robię,lubię mieć zajęcie.Lubię jak w głowie rodzą mi się jakieś pomysły.Jak moją głowę zaplątują myśli co jeszcze bym chciała zrobić.Lubię siąść z książką chodź na chwilkę i poczytać.Bezczynnie siedzieć nie potrafię.Obecnie dużo bawię się w ozdabianie metodą decoupage.A żeby nie być gołosłowną pokazuję taką oto "subtelną " buteleczkę:

Nadmienię że motyw serwetki umieszczałam na niej metodą "żelazka"i powiem że całkiem fajnie to wychodziło,bez żadnych marszczeń:)
Czy ktoś może zgadnie z jakiego trunku ona jest?..

Otóż właśnie w tym roku na Sylwestra mieliśmy z mężem moim TAKĄ DUŻĄ ilość szampana (czytaj.wino musujące) do spożycia :)))
Ja byłam wtedy zakatarzona,więc większej butelki nie było sensu otwierać.
No a że szkoda było mi wyrzucić takiej maleńkiej buteleczki to ją ozdobiłam :)
Mówiąc szczerze mam już troszkę dosyć tego malowania,klejenia,lakierowania...
Jeszcze parę rzeczy do skończenia i pokazania i biorę się ostro za xxx.Obiecuję ;)
No jedyne do czego będę musiała na chwilę "odskoczyć" to do książek.
Obiecałam sobie bowiem,że przeczytam miesięcznie co najmniej 2 książki. Mam ich na razie 10 (ustaliłam sobie ,że będę czytać w kolejności alfabetycznej ,co by było sprawiedliwie.
Ostatnio przeczytałam książkę Emily Giffin "Coś niebieskiego" i przyznam podobała mi się :)
Podzielę się z Wami na koniec takim oto cytatem zaczerpniętym właśnie z tej książki:

"MIŁOŚĆ I PRZYJAŹŃ.To one czynią z nas ludzi,którymi jesteśmy.A jeśli pozwolimy,potrafią nas zmienić ".

I tego Wam życzę...niech miłość i przyjaźń zmienia Was każdego dnia na lepsze ;)

7 komentarzy:

  1. ja też nie potrafię siedzieć bezczynnie :))) zbyt wiele myśli wtedy szalje w mojej głowie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna butelczyna!! I bardzo mądre słowa...

    OdpowiedzUsuń
  3. super butelka, po czym jest nie mam pojęcia... o i ja bezczynnie nie usiedzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie też życzę dużo miłości i wielu przyjaciół:)
    biblioteczka pokaźna:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna butelka ale cudowniejszy wpis,Uleńko,wracasz, tak trzymaj.Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę też kiedyś czytałam i też mi się podobała, tak jak i inne z tej serii tej autorki :) I dobrze że buteleczki nie wyrzuciłaś - ładna rzecz powstała :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou