Obserwatorzy

...

...

7 listopada 2011

Realizacja planów pkt.1.

Powoli,pomalutku realizuję swoje plany robótkowe i tak na pierwszy ogień poszły świeczniki ;)
Oczywiście musiały odstać swoje ,odczekać,no ale doczekały się...ale przyznam,że niezbyt jestem z nich...z siebie zadowolona :((

Chyba przesadziłam z tą przecierką z tymi kolorami, jakiś przesyt czuję oceniając to moje dzisiejsze decu świeczników :(

Miały pasować kolorystycznie do naszej sypialni..

No ale cóż teraz ich przecież nie schowam gdzieś głęboko...może z czasem się do nich przekonam ?
W kolejce do ozdobienia czekał sobie też "chwil kilka" słoik,który gdzieś dawno zgubił zakrętkę :)
Pomyślałam,że ozdobię go i będzie służył w kuchni jako dwa w jednym :ozdoba i pojemnik na makaron (obecnie drobne muszelki )

Wybrałam motyw soczystych jabłuszek.Kolejny pkt.moich planów to zrobić słoiczkowi "ubranko" zamiast zakrętki,co by się makaron pod niż schwał...Może jutro zrealizuje tę następny punkt? ;))

11 komentarzy:

  1. Witam ...
    oj tam oj tam sa bardzo śliczne .....
    nie dołuj się .
    hmm...ten róż to do córki pokoju by pasował ...
    basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam róże.Twoje świeczniki są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te świeczniki...bardzo delikatne i romantyczne.
    Bardzo bym chciała nauczyć się techniki decupage...ale to chyba zbyt trudne ,dla takiego laika...jak ja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee tam!!Świeczniki wyszły całkiem ładnie,będą piękną ozdobą.Tak jak słoiczek kuchenny-śliczne motywy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne różyczki i soczyste jabłuszka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mogą Ci się nie podobać takie piękne rzeczy i to własnoręcznie zrobione.
    Ta technika jest dla mnie tylko w sferze marzeń, bo moja doktorka kategorycznie mówi, żadnych farb!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za miły komentarz.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi podobają się te świeczniki.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny wyszedł ten słoiczek z jabłuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne. Idealne na prezent :)

    http://domoweinspiracje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou