Obserwatorzy

...

...

28 października 2011

Nie czas,nie pora :(

Koniec października to niezbyt korzystny czas dla mnie na robótki :(
Jak co roku o tej porze nawał prac porządkowych w domu,na cmentarzu i wiele godzin stać przy garach trzeba,bo goście przewijać się lubią przez dom ;))
Tak ,więc na jakieś moje nowe poczynania jeszcze troszkę należy poczekać...tak gdzieś do listopada ?? :))
Tymczasem przesyłam pozdrowienia pachnące jesiennym lasem :))
Dziś u nas była piękna słoneczna pogoda i jesień w taką właśnie pogodę wygląda najpiękniej.


Dziękuję tym,którzy nadal do mnie zaglądają ;))

9 komentarzy:

  1. piękne kolory uchwyciłaś
    śliczną mamy jesień

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie:))
    Strona znaleziona przez przypadek ale obiecuję, że będę tu zaglądała często.
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko listopad za parę dni, więc czekam z niecierpliwością na ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny widok,
    dużo siły życzę na te trudne, pracowite dni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne zdjęcie :)
    Przy garach się nieco nastoisz, ale z drugiej strony popatrz - masz dla kogo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wyjaśnić z tego miejsca:zdjęcie nie jest niestety mojego autorstwa... :( Po prostu wyszperane w necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesień w tym roku mamy wyjątkową:) zapraszam do mnie na Candy powitalne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie :).

    U nas też było dzisiaj cudownie na dworze :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz racje jesień była piękna,widać na tym zdjęciu, ja zaganiana nawet tego nie zauważyłam:( [Asia]

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou