Obserwatorzy

...

...

24 listopada 2011

Kolejna ozdoba decoupage i CIEKAWOSTKA ! :)

No i cały czas jesteśmy w tematyce decoupage.Tym razem znowu coś do pokoju córki. Pudełeczko zamykane stało schowane (bo nie ozdobione ) chyba jakiś rok czasu,wkońcu wzięłam się za namową córki i...
...pudełeczko ze zwykłej drewnianej sklejki zmieniłam w takie jak życzyła sobie córka.

Z przecierką na brzegach, ozdobiony serwetką różaną tylko na górnej części.
Nowa właścicielka jak na razie trzyma w nim lakiery do paznokci,na punkcie których ma lekkiego bzika ;))

No i na koniec mam dla Was małą ciekawostkę :0
W niedzielę 27 czeka mnie WIELKI DZIEŃ !
Zostałam zaproszona na Wystawę Rękodzieła.
Wystawa odbędzie się w naszym Gminnym Ośrodku Kultury.Na wystawie mam zaprezentować swoje obrazy i prace decoupage.
Nie ukrywam ,że jestem pod ekscytowana lekko i....trochę się boję :0
Jestem też ciekawa CO i KTO będzie pokazywał swoje prace.
Mam nadzieję,że uraczę Was relacją słowną i zdjęciową z tego dnia,chodź nie wiem czym zrobię te zdjęcia,bo mój aparat jest już całkiem do d...

TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI ;))

10 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki, na pewno wszystko pójdzie dobrze, zresztą z takimi cudami jakie Tworzysz nie może być inaczej:) Pudełeczko piękne i świetnie wykorzystane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki a pudełko bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam
    trzymam kciuki ...i czekam na relacje
    ..śliczna praca .
    b

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula, to świetna wiadomość. Gratuluję i czekam na relację! A pudełeczko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są przepiękne, nie obawiaj się. Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życze powodzenia :) i wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko pudełko wyszło super i gratuluję zaproszenia na wystawę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję,dasz radę.Twoje prace są ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełko :D i zawartość też ;p Też mam sporo lakierów, obecnie trzymam je w pudełkach po pałeczkach do uszu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam kciuki:) dziękuję za odwiedziny w Kuźni i zapraszam częściej:)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou