Obserwatorzy

...

...

4 grudnia 2011

Krótka relacja z wystawy.

Trochę to trwało zanim mogłam Wam pokazać zdjęcia i zdać relację z wystawy w jakiej brałam udział 27.11.Ale teraz już zapraszam na parę zdjęć z tego dnia:
Na początek moje prace ;))

Jeszcze jedno muszę dodać na początek:Uprzedzam jakość zdjęć kiepska,robiona niestety telefonem,bo próby zrobienia aparatem skończyły się niczym :(

To piękna akwarela pani Marii .

Tutaj pudełeczka zdobione decu ,a w oddali widać szydełkowe aniołki.

Swoje miejsce też miały prace malowane na szkle mojej imienniczki (na dodatek mieszkające w tej samej miejscowości co ja ;))

Tutaj mamy piękne prace zrobione haftem gobelinowym (urzekła mnie oczywiście Ostatnia Wieczerza i sianokosy )


Figlarny Mikołajek wstążkowy.

Precyzyjnie wykonane przez młode dziewczyny ozdoby z papieru..


Kobietki mogły chwilę przysiąść i porobótkować :))

A takimi słowami były podpisane moje skromnie stanowisko z ręcznymi robótkami.
Urzekły mnie również szydełkowe bombki

,oraz świeczniki ozdobione decu przy użyciu papieru ryżowego (to prace nie z naszego regionu )

Dziękuję za cierpliwość,tym ,którzy wytrwali do końca w oglądaniu tych marnej jakości zdjęć.Ręczę jednak,że wszystkie prace były piękne.To tylko w skrócie,bo były też tam wystawy ludzie mają nie inne pasje,ja piszę tu tylko takich pasjach robótkowych.
Podziwiających było sporo...nawet moja teściowa z teściem,bratową moją i jej rodzinką były ciekawe tej wystawy i zaszczyciły nas swoją wizytą :))
***
Robótkowo u mnie coś się dzieje troszkę nowego...o tym następnym razem ;))

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Musiało być pięknie...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace,a Twój dorobek,Uleńko,imponujący!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne jest to, ze tyle ludzi ma pasje i chce się nią dzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudenka. Bardzo ładne prace

    OdpowiedzUsuń
  5. Spory dorobek,gratuluję.Obrazy prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wystawa.
    Gratuluję pięknych prac

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie wystawy sa swietnie :) Moje prace i mojej Mamy tez braly udzial w takiej wystawie ,ja tylko zaluje ,ze sama nie moglam poogladac tych wszystkich cudeniek :) Twoja wystawa ,widze rownie udana i z pieknymi robotkami :)
    Tutaj mozesz zobaczyc relacje mojej Mamy :)
    http://cornelka2.blox.pl/2011/11/Wystawa.html
    poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chętnie poszła na taką wystawę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Z opóźnieniem, ale bardzo serdecznie Ci gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou