Obserwatorzy

...

...

13 października 2011

Jesienna nostalgia.

Budzik budzi mnie o 5.45. i co słyszę ?
Cisza , zupełna cisza,tak "wygląda " jesień :(
Gdzie się podziały te chmary ptaków,których piękny śpiew przez całą wiosnę,a zwłaszcza lato słyszałam zaraz po przebudzeniu? Mieszkam w pobliżu lasu,rzeki,a w ogródku rośnie kilka duuużych świerków,więc ptaszki uwiły sobie tu bezpieczne mieszkanka.Wprost prawdziwe wrzawy urządzały sobie przed moimi oknami...A teraz nagle uświadomiłam sobie,że wszystko ucichło i co najgorsza przegapiłam ten moment kiedy ucichły ich radosne głosy :(
Naszła mnie więc taka jesienna nostalgia,żal,że to co dawało mi tyle radości,cieszyło oczy,uszy nagle się skończyło,ale wiecie co ?..zawsze w takich momentach szukam pocieszenia,jakiegoś plusa.
Tym właśnie pocieszeniem teraz jest to dla mnie,że wraz z nastaniem tej szarej pory roku będę mieć więcej czasu na realizację moich planów robótkowych :(
Powoli więc to czynię...chodź obowiązków wcale mi jesień nie ujęła.
Tak więc przedstawiam punkt pierwszy jesiennych robótek:
Pudełeczka na drobiazgi ;)
Jako pierwsze powstało :

Jak na razie jego wnętrze jeszcze nie zostało zagospodarowane.
Następne to pudełko w którym pomieściła się część zdjęć ,która akurat nie znajduje się w albumach:
Górna część papieru spodobała mi się,i nawet kolorystycznie pasuje do pokoju syna ;)

Papier dolnej części przywołuje na myśl święta Bożego Narodzenia.
Kolejne pudełko całe w jeden motyw pięknych storczyków :)


Zdobi naszą sypialnię i też jest jeszcze puste.
Oczywiście do "zagospodarowania" tych pudełek po butach zainspirowała mnie Iwonka z bloga:klik.Dziękuję Ci kochana za kursik ;)
Na koniec wszystkie pudełeczka razem "wzięte".


***
No to zmykam myć gary...a potem realizować cd.jesiennych planów ;))

11 komentarzy:

  1. Przepiękne pudełka! Uwielbiam takie drobiazgi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaki jeszcze są, może za wcześnie musisz wstać ;) moje wróble za oknem w bluszczach obrastających dom, rano mnie budzą około 6 a około 17 przylatują na teleexpress i kłócą się które zajmie dogodniejsze miejsce.
    Świetne pudełeczka.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleczko, śliczne pudełka, również mam zamiar takie popełnić...kiedyś:)
    Pozdrawiam Cię cieplutko, a jesień...minie i przyjdzie mrożna zima..taka kolej rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaki wrócą na wiosnę :)
    A ja z utęsknieniem czekałam na tę ciszę - ryk basów z balkonów to coś okropnego, może pogoda zmusi wynajmujących studentów, żeby zamykali okna i nie raczyli wszystkich sąsiadów tą "cudowną" muzyką.
    Pudełka piękne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczka ekstra :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Za to jesienią możesz Uleńko iść na spacer i oglądać piękne kolorowe drzewa :).

    Pudełka są super :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczka pięknie ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne. Aż nie chce się wierzyć, że kiedyś w nich było coś innego niż bezcenne przedmioty :) Cudowne storczyki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Millu się kłania i zaprasza do siebie po coś... oraz oczekuje adresu na sweethelpall@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne pudełeczka:)Serdecznie dziękuję za odwiedziny oraz miłe słowa. Pozdrawiam ciepło i posyłam uściski.

    Peninia

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou