Obserwatorzy

...

...

21 maja 2010

Cudowna zawartość czwartkowej paczki :)))

Wiedziałam,że dostanę prezencik za największą ilość komentarzy na blogu Iwonki ,bo przeczytałam o tym na jej blogu,ale to co zobaczyłam po otwarciu paczki jaką dostałam w czwartek przeszło moje największe oczekiwania....No myślałam jakiś prezencik pięknie ręcznie robiony przez Iwonkę,a tutaj moim oczom ukazała się cała masa skarbów,największych jakie można sobie wymarzyć!!!A to ja powinnam dziękować Iwonce za to ,że jest ..że nie raz służyła mi swoją pomocą...radą..

Widzicie ile tego!!!


Cudowny woreczek z motywem lawendy ,saszetka pachnąca lawendą,urocze serduszka lniane z szydełkowym kwiatuszkiem i guziczkiem,koronka,muliny w kolorze ulubionej lawendy,kolczyki i breloczek (delfinek) do ozdobienia decu.
I dalej:


Książka pachnąca nowością(uwielbiam zapach książek:)) kawałek niebieskiej kanwy,zestaw do zrobienia woreczka zapachowego,kartka z okienkiem i koperta do tego.


No i przydatne mi teraz ogromnie serwetki do decu(cała ich masa!)


Znalazło się też coś dla mojej "zbuntowanej nastolatki" -piękne kolczyki!!

Iwonka jak ja mam Ci za to wszystko dziękować???
Moich podziękowań nie jestem w stanie wyrazić słowami,tyle pracy włożonej w przygotowanie..koszt!!
A jednak spróbuję ...BARDZO SERDECZNIE CI DZIĘKUJĘ!!

8 komentarzy:

  1. śliczne prezenciki. A najbardziej zazdraszczam serwetek :))

    Pozdrawiam Ulu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. :-))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne prezenty - mnie powaliło wszystko co z lawenda:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ci Iwona zrobiła niespodziankę :), prezenty dostałaś cudne :). Normalnie św. Mikołaj Cię odwiedził w maju :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam raz jeszcze podziękować Ci za cudną kartkę urodzinową :), jestem nią zachwycona - kocham tulipanki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna paczka! Śmiem twierdzić, że lepsza niż wygrana w totka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou