Obserwatorzy

...

...

20 września 2011

A na początek...:))

Ciężko mi się oderwać od czytania książek.Mówię sobie,że to już ostatnia i biorę się za xxx ,a właśnie ostatnio przeczytałam trzy interesujące lekturki:




Jednak chwile spędzone przy czytaniu tych książek nie były zmarnowane, polecam te trzy pozycje każdemu kto kocha czytać :))
Będąc w bibliotece w poniedziałek miałam zamiar oddać tylko przeczytane już książki ,fakt zrobiłam błąd zaglądając na półkę z nowościami i...jak tu się nie skusić było na takie tytuły :
1.Nicholas Sparks "I wciąż ją kocham "
2.Richard Yates "Zakłócony spokój".
3.Emma Donoghue "Pokój".
Po ich przeczytaniu zobaczę czy warto było na nie się skusić ;)
***
No ale jakoś udało mi się "oderwać" od słowa pisanego i sięgłam po tamborek,a na nim oto postawiłam już TYLE XXX : ))



Jak widać będzie to sampler w bożonarodzeniowej aurze.No bo może najwyższy czas zabrać się za hafty o takiej tematyce.

7 komentarzy:

  1. Ostatnio też tak mam, ciężko oderwać się od dobrej lektury. Bardzo ładny ten świąteczny wzorek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też książkowo, właśnie zastanawiałam się czy jedną z tych książek warto kupić, a teraz bez obaw to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och właśnie rozglądałam się za ciekawą lekturą....skoro mówisz, że warto.... jutro wypożyczę, a właściwie to poproszę syna. Dziękuję. Boję się tylko, że książki mnie na jakiś czas oderwą od rzeczywistości. Cóż czasem trzeba....

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzorek. Wiesz może jakiej firmy, bo właśnie szukam jednokolorowych. Albo gdzie można go znaleźć? Pozdrawiam i owocnego krzyżykowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za ekspresową odpowiedź i opinię o wstążeczkowym

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętnie sięgnęłabym już po nową książkę ale wiem, że potem będzie mi ciężko wybierać pomiędzy nią, a haftami, a tu mam większe zaległości.

    Hafcik zapowiada się super :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tak samo, przychodzę po pracy robię sobie pyszną herbatkę i siadam wygodnie z książką. Ale to wszystko wina tej pogody jest szaro, buro i ponuro, a na dodatek zimno.
    A wzorek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou