Obserwatorzy

...

...

1 lipca 2011

Szydełkowe prezenciki;)

Jakiś,jakiś czas temu umówiłam się na indywidualną wymiankę z Lucyną .Ja xxx dla niej obrazki,które sama wybrała(pokazywałam je wtedy jak doszły do niej) ,ja zapragnęłam oczywiście szydełkowych dzieł od Lucyny.
Wybrałam sobie taką oto serwetkę :

Zapragnęłam też aniołka i ...dostałam takiego:))

Nie wiem czy dobrze mu założyłam skrzydła:/?
Na dokładkę mam jeszcze takiego aniołeczka;)


Dziękuję Lucynie za te piękne szydełkowe dzieła.
***
A co u mnie??
Skończyłam już tło w gałązce jaśminu i teraz się lenię;)))
Tak więc następnym razem pokarzę gotowy obraz,ale jeszcze bez ramy..

4 komentarze:

  1. Śliczne :)
    Teraz czekam na obraz w ramie, i na to, co następnego wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szydełkowe dzieła:)A Tobie błogiego lenistwa życzę;;czekam na ostateczną odsłonę jaśminowej gałązki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ rarytasy otrzymałaś. Zawsze podziwiam prace szydełkowe, bo sama ich nie potrafię zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou