Obserwatorzy

...

...

18 marca 2011

Skoro przyszła wiosna..

Chyba wszyscy się ze mną zgodzą,że wiosna dała nam już pierwsze swoje oznaki,tak i ja tradycyjnie o tej porze roku powoli będę znikać z tego blogowego światka.Hafciki i inne robótki zejdą na dalszy plan.Wyhaftowane zajączki (które ostatnio pokazywałam) nadal leżą i czekają na "lepsze czasy".Mam nadzieję,że nie przyjdzie im leżeć do Wielkanocy! :O
Troszkę tam dłubę wieczorkiem moją gałązkę jaśminu .Na dzień dzisiejszy mam jej tyle:


Całkowity rozmiar obrazu to133x250 krzyżyków.
Schemat pochodzi z:ZŁOTA KOLEKCJA HAFTÓW POLSKICH 3\2010
Ciekawa jestem Justynko ile Ty masz jaśminu na swojej kanwie?:)
***
Podjęłam ryzyko i głosiłam się do wymianki wielkanocnej u Lucyny.


Trochę musiałam odpocząć od tych wymianek.Bożonarodzeniowa wymianka "skłoniła"mnie do tego odpoczynku :(
***
Wszystkim życzę miłego odpoczynku wiosennego w ten weekend;)

13 komentarzy:

  1. Hmmmm... Czyli jednak zgadłam w poście z pierwszą odsłoną, że to będzie gałązka jaśminu :) :)
    Bardzo ładnie wygląda ten hafcik... Widać duże postępy... :) Cżekam z niecierpliwością na efekt końcowy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny będzie obraz!!
    Zapraszam do zabawy;-)- info u mnie na blogu;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też im cieplej tym mniej robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gałązka ślicznie sie zapowiada !
    jak ci sie jeszce bardziej spodoba to chyba szybciej skończysz niż planowałaś
    pozdrawiam
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula, haft robi wrażenie!
    I życzę, byś po tej wymiance miała tylko dobre wspomnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo,dużo krzyżyków przybyło...Zapowiada się urocza gałązka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta gałązka, i tak patrze w monitor i prawie zapach czuję. To co będzie jak ją skończysz. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten hafcik, pięknie się wyłania gałązka i to jak szybko. Rozkwita jak wiosna w ogrodzie :)

    www.wyspafantazji.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten jaśmin :) Czekam już na dalsze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do zabawy : Moje małe tajemnice - info u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaśmin coraz fajniejszy :).

    A u mnie, w niektórych miejscach leży jeszcze śnieg hihi.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou