Obserwatorzy

...

...

7 listopada 2010

Niedzielny wpis-sernik.Rozwiązananie zagadki.

Tradycyjnie dziś niedzielny wpis,a w nim przepis na zwykłe ciasto ..



Sernik:
Ciasto:
1/2kg.mąki
1 jajo
1 margaryna
3 łyżeczki proszku do pieczenia
3 łyżki kakao
10 dag.cukru
2 łyżki mleka
cukier wanilinowy
Zagnieść ciasto jak na kruche ,podzielić na dwie części i zamrozić.
Masa serowa:
1kg.sera zmielonego
5 żółtek
25.dag cukru
10 dag.margaryny
1/2 szkl.mleka
budyń śmietankowy
aromat cytrynowy
rodzynki.
Utrzeć margarynę z cukrem i żółtkami,dodawać stopniowo ser,budyń,mleko,aromat .Ubić piane z białek dodać do masy,wymieszać,na koniec dosypać rodzynki.
Jedną część ciast zetrzeć na blachę,wylać masę serową,zetrzeć na wierzch drugą część ciast.Piec ok 1 godz. w temp.180 stopni.

***
A teraz punk kulminacyjny.Pora na rozwiązanie zagadki.Dziękuje wszystkim za odpowiedzi .Trochę jestem zaskoczona,że tak mało było prawidłowych odpowiedzi:(
Każdy komentarz czytałam z nadzieją,że ujrzę prawidłową odpowiedź.Nie przeciągając ujawniam,że:
KIBICEM LECHA POZNAŃ jest:
Moja 15 letnia córka Roksana:)))
Wiele osób jest może zaskoczonych,ale myślę,że ona to zamiłowanie do piłki nożnej odziedziczyła po swoim tatusiu,który w młodości grał w klubie piłkarskim jaki działał w jego rodzinnej miejscowości.Roksana natomiast gra w szkolnej drużynie piłki siatkowej.Zawsze w piątki maja rozgrywki między szkolne.Ale,ale ...ja się tu rozpisuję,a tu jeszcze losowanie :)
Z pośród prawidłowych odpowiedzi syn mój wylosował jedną osobę,która teraz musi czekać cierpliwie na moją niespodziankę,a jest nią:
SŁONECZNIK
(zdjęcia z losowania nie będzie po baterie padły po tym jak "skosztowały" serniczka :))
Agnieszce gratuluje i proszę o cierpliwość;)

7 komentarzy:

  1. Serniki uwielbiam :) Wylosowanej gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana!!Cóż za niespodzianka!!Rozjaśniłaś moją rzeczywistość:)Dziękuję za szczęśliwą dla mnie rękę:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Słoneczniku!
    Na sam widok sernika dostałam ślinotoku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to gratulacje dla Slonecznika :)
    A sernik ,wyglada smakowicie ,uwielbiam takie z rodzynkami - to moje ulubione ciacho ,mmmmm
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  5. serniczek wyglada pysznie :))
    mialam racje co do Kibica:D
    gratulacje dla Slonecznika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmm, pięknie wygląda ciacho :) Aż mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim jednym z ulubionych ciast jest sernik, mniam :).

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou