Obserwatorzy

...

...

16 września 2009

Świetne candy..i parę słów do Was

Moje drogie!!
Jestem niezmiernie szczęśliwa,że tak Wam się podoba moja kuchnia,mebelki,ogromnie sobie cenię Wasze zdanie.Marzenia się spełniają!!Tak było w przypadku moim,bo jeszcze rok temu taka kuchni była właśnie moim marzeniem,a teraz proszę...pstryk czarodziejskiej różczki i JEST.
Nie bujmy się więc marzyć.
Wiele z Was narzeka ,że ma małą kuchnię..oj,wiem co to znaczy,bo właśnie ja taką opuściłam,zamieniłam na własną o wymiarach:4m.na 4m.
***
Oprócz" kucharzenia " nic produktywnego u mnie się nie dzieje.W robótkach zastój,spowodowany nadmiarem prac polowych,ale i prace kiedyś się skończą to wtedy zaczną się xxx.
A tymczasem może szczęście uśmiechnie się do mnie w candy :)

2 komentarze:

  1. Kuchnia jest naprawdę super. To ważne mieć w domu porządną kuchnię. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. w takiej kuchni pewnie od razu się lepiej gotuje i smakuje :), najpierw sobie wszystko porób w koło domu,a potem będziesz nam się chwalić swoimi krzyżykami :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou