Obserwatorzy

...

...

18 sierpnia 2009

Dla koleżanki...

***
Świetne candy .Zapraszam do:
Sabinki losowanie-29.sierpnia
Grazki losowanie-1 września
***


Dziękuję Wam za odwiedziny,za mił słowa,co ja bym bez Was zrobiła ???
***
Zrobiłam dla koleżanki Ewy biscornu.



Ewa czasami coś dla siebie uszyje ,więc myślę,że jej się przyda takie maleństwo.
Zaprosiłam ją dzisiaj do siebie i wręczyłam jej ten skromny prezencik.
Była trochę zaskoczona,że zrobiłam go specjalnie dla niej.
Cieszy mnie to,że spodobał jej się i była zadowolona.Ewa do tej pory nie znalazła swojej drugiej połówki(ma 36lat) czasami jest mi jej żal,gdy mówi mi,że jest jej przykro,gdy pomyśli,że nigdy nie poczuje jak to jest być mamą,mieć dzieci.


Na biscornu wybrałam mulinę cieniowaną zieloną.Wcześniej pytałam ją jakie kolory najbardziej lubi i właśnie obok niebieskiego wymieniła zielony.
Niech jej służy jak najdłużej.

5 komentarzy:

  1. sliczne wyszlo i te koraliki swietne :))
    Czasami tak sie zycie uklada a czasami to nasze wlasne decyzje sprawiaja ,ze nie mamy nikogo:(((
    smutne:(((

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne biscornu- koleżanka na pewno się cieszy, a w życiu Uleńko czasem tak jest , ze na ta druga połówkę trzeba długo czekać:-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy, delikatny hafcik, bardzo ładne maleństwo :) Pozdrawiam Uleńko

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, a Ewa na pewno znajdzie kiedyś swoją milość, a w tych czasach wiek mamy nie gra roli więc jest jeszcze wszystko przed nią :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou