Obserwatorzy

...

...

1 czerwca 2009

Całkiem igielnikowo :)

Dzisiaj się doczekałam mojego igielniczka :)
Jest śliczny,jestem nim zachwycona,dziękuję z całego serca Grażynce !
Oprócz igielniczka w paczuszce znalazłam jeszcze :3 czekolady na gorąco(jedną już wypiłam zanim zrobiłam zdjęcie :) ,czekoladkę na osłodę,i śliczny woreczek złoty w którym siedział ten cudowny igielnik-poduszeczka.

Igielniczek będzie zdobił moją nową kuchnię,która jest w trakcie remontu.
Pragnę jeszcze podziękować Edzie za zorganizowanie tej wspaniałej zabawy,to dzięki niej tyle osób mogło dać innym wiele radości ,uśmiechu,zadowolenia z podarowania i otrzymania igielników.!
***
Dostałam wiadomość,że mój igielnik,który wysłałam dotarł do właścicielki .
Ale od początku...było to tak:
-miałam trzy pomysły na igielnik
-zrobiłam więc pierwszy:


Igielnik poduszeczkę.
-następny to był biscornu na zielonej kanwie:

A jako ostatni -igielnik cukiereczek,miałam zdecydować,który wyślę i wybór padł właśnie na "cukiereczka"

Właśnie ten igielnik powędrował do Joasi.
Muszę jeszcze podziękować Tamarce za wzorki na biscornu i kanwy,to dzięki niej mogłam xxx te igielniki.Dwa igielniki,które powędrowały w świat zostaną na razie u mnie(będę miała już małą kolekcję )
I na koniec -zapisałam się na świetne prezenciki u Katarzynki.

12 komentarzy:

  1. Uleńko- ŚLICZNE- PIĘKNE stworzyłaś igielniczki. Grażynka też piękny stworzyła i Ci podarowała. A ż miło je wszystkie podziwiać:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że dotarł nareszcie i że sie podoba:-))) Miałam nadzieję, że dojdzie jeszcze w zeszłym tygodniu, no ale nie udało się...
    Twoje igielniki sa śliczne! Najbardziej spodobał mi sie ten pomysłowy cukiereczek:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak właśnie przypuszczałam,że to Ty Grażynko-Gazynio jesteś autorkom tego mojego nowego cudeńka,jeszcze raz DZIĘKI i w ten oto sposób nie musisz mi już podawać adresu do zabawy "podaj dalej"

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne igielniki najbardziej mi się podoba cukiereczzek jest boski.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie igielniczki sa śliczne, ale ja mam słabośc do róż , i ten różany bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są Twoje igielniczki, ten który otrzymałaś, jest cudowny, a ja mam zmartwienie, bo swój wysłałam 18-stego i żadnej wiadomości do dziś :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne! Miałabym wielki problem, gdybym musiała wybrać jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dostałaś śliczny igielnik :), a Twoje też superaśne jednak mi najbardziej spodobał się cukierek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe igielniczki...co jeden to bardziej oryginalnością zaskakuje:)
    To bardzo przyjemne stać się posiadaczką cudeńka w które ktoś włozył tyle serca:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że stałaś się posiadaczką tego cudeńka od Grażynki -bardzo sie cieszę .Ula Twoje igielniczki są przepiękne!!!Cukiereczek po prostu przecudny!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej!!Przepraszam,że tak długo się nie odzywałam ale w mailu wyjaśnię dlaczego.Co do dodawania komentarzy okzauje się,że muszę to robić przez explorera bo przez mozillę nie daje rady...taki kaprys komputera:))Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleńko piękny igielniczek zrobiłas !!!!
    No musze przyznać ,ze ten z róża , który dostałaś jest rewelacyjny !!!!!
    Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou