Obserwatorzy

...

...

8 kwietnia 2009

Podziękowanai dla Was

Jestem w nieco lepszym nastroju,nie mała w tym Wasza zasługa.Należą Wam się podziękowania:
Minimysz-twoje słowa"będzie dobrze",pomagają i chodź od razu nie jest dobrze,to przrcież kidyś musi być-taką mam właśnie nadzieję.Dzięki.
Sabinko-czasami jest mi trudno "trzymać się",ale myślę,że i chwile słabości są mi potrzebne,żeby popatrzeć na swoje życie inaczej.Dziękuję Ci .
Elżbieta 0-jak znajdę trochę odwagi to napiszę do Ciebie e-maila,(wiem ,że mnie wysłuchasz),bo to wszystko co się u mnie dzieje jest trochę skomplikowane.Dziękuję.
Xgalaktyka-dziękuję,za pierwszy kom.i od razu takie słowa otuchy.U mnie czasami trzeba trochę czasu,żeby zaświeciło słońce.
Tamarko-serdecznie ci dziękuję za wszystko!Czasami nie mam siły nawet mówić,prosić moje dzieci o pomoc,bo jak widzę,że idą pomóc z oporami to wolę sama zrobić.Ach,jaki ten świat jest inny od tego w którym my byłyśmy nastolatkami.
Fagusia,Renula-dziękuję wam bardzo za mądre słowa.Ja to wszystko wiem,tylko czasami gubię się w tym wszystkim.
Eda,Czarcik-wam również dziękuję.Ciągle widzę w moim życiu te ciemne chmury.Nic na to nie poradzę na to ,że jestem urodzoną pesymistką.Ale macie rację piękne chwile spotkają mnie,nawet dzisiaj taka była:)
Renatko-zaczytałam się ,zamyśliłam nad zacytowanymi przez Ciebie pięknymi słowami,aż łezka w oku się mi zakręciła.Dziękuję!
Gazynia-wielkie dzięki.Jest wiele takich spraw w moim życiu,że na poprawę muszę czekać nawet lata,ale myślę sobie:kiedyś przyjdzie ta poprawa".

WSZYSTKIE JESTEŚCIE KOCHANE,TO CUDIWNE,ŻE MOGĘ NA WAS LICZYĆ,UMIECIE PODTRZYMAĆ CZŁOWIEKA NA DUCHU I WIECIE CO ?NIE JEDEN RAZ ŁEZKA ZAKRĘCIŁA MI SIĘ W OKU,GDY CZYTAŁAM WASZE SŁOWA.

1 komentarz:

  1. Uleńko ja się cieszę że już jest lepiej i życzę ci zawsze dobrego humoru ale w życiu tak jest że raz jest lepiej raz gorzej i wierzę że u ciebie teraz jest prosta

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou