Obserwatorzy

...

...

3 maja 2014

Recykling glinianych doniczek +książki

Dwie gliniane doniczki znalezione, porzucone ,a teraz ponownie przywrócone do życia.Było ich więcej,ale niestety kolejne dwie nie przegrały wyścig z czasem  i musiały niestety odpaść ;(
Na ta pierwsza większa miałam od "ręki" gotowy pomysł:Bratki ;))


Od góry delikatne  przecierki ,a na brzegach muśnięte na żółto .


I do doniczki wsadzone też..bratki ;)

Na drugą doniczkę nie miałam tak od razu pomysłu,ale po przewertowaniu stosu serwetek zdecydowałam się właśnie na ten motyw.


Po zakończonej pracy wydaje mi się,że to była słuszna decyzja.


I w tej doniczce też zamieszkał już kwiat ;)
***
To na tyle z robótek.Teraz jedyne co robię "DLA SIEBIE" to czytanie ;)
Zaniedbałam trochę to moje hobby ,ale teraz pomału ruszam do przodu i udało mi się w kwietniu przeczytać: 

"Pod Mocnym Aniołem"-Jerzy Pilch.Chciała bym obejrzeć film,bo książka niestety nie zachwyciła mnie.

Natomiast dwa tomy" Filarów ziemi " przypadły mi do gustu i tez było by dobrze zobaczyć film.


Serię na wrzosowisku Anny Łajkowskiej czytało się bardzo szybko i  przyjemnie.


Druga i trzecia  część bardziej podobała mi się od pierwszej.

Teraz zabrałam się na kolejna książkę z półki: 


A jak mi się  znudzi czytanie powrócę znowu do decoupage,a może i do xxx ;)
Miłego odpoczynku w majowe dni życzę ;))


16 komentarzy:

  1. Doniczki piękne... A co do książki "Dom na szczycie klifu" to osobiście nie mogłam się od niej oderwać. Byłam wtedy na L4, więc pochłonęłam ją przez dzień i noc. Miłej lektury
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne doniczki."Filary ziemi" i "świat bez końca "przeczytałam jednym tchem chociaż to grube tomiska,książek Anny Łajkowskiej nie znam ale może kiedyś trafię w bibliotece. Pilcha nie lubię czytać jakoś do mnie nie trafia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. doniczki cudowne, nr 1 to donica z bratkami a i bratki żywe są cudowne,

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne doniczki :) sama niedawno ozdabiałam stara glinianą doniczkę mamy i także użyłam motyw z bratkami. Są takie wiosenne - wesołe .Pozdrawiam Cieplutko w ten chłodny majowy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne doniczki. Motyw z bratkami mam, na pewno wykorzystam podobnie. Fajnie, że podsuwasz tytuły książek, bardzo dobry pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ula, prześliczne doniczki! I te pomarańczowe bratki!!! Dużo czytasz, dzięki sugestie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne doniczki :) bratkowa najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne motto bloga:) ono najpierw mnie zachwyciło.
    Piękne donice, nigdy nie zdobiłam tą technika ale może kiedyś.. ja też kocham ksiązki , musze zapisac sobie proponowane przez Ciebie tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne doniczki. Bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne doniczki! Podziwiam i zazdroszczę i zapraszam do zabawy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/06/candy-marzenie-o-japonii.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne doniczki :-) Zainteresowały mnie Twoje propozycje książkowe, już są na liście do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie oglądać przywrócone drugie życie starym, ale jeszcze użytecznym przedmiotom. Tobie wyszło to pięknie, pozdrawia Ula- Ulę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou