Obserwatorzy

...

...

20 lipca 2011

Oj trochę mnie nie było,bo...?

Działo się dużo u nas w poprzednim tygodniu.
Wreszcie zmobilizowaliśmy siły do rozpoczęcia małych remontów w domu.Ruszył w ten sposób oczekiwany od dłuższego czasu przez córkę remont w jej pokoju.Efekt końcowy zadowala nas,a najbardziej oczywiście Roksanę.Nie ma jeszcze wszystkiego co sobie wymarzyła do nowego pokoju,ale będziemy powoli realizować tej jej marzenia(no bo czego się nie robi dla dzieci? :))
Wiele zmian zaszło teraz w jej życiu tak w ogóle ,ma np. swojego własnego laptopa(kupionego za pieniążki ze stypendium) .Mnie został komputer -"stary dziadek",który działa mi na nerwy czasami strasznie i dlatego nawet nie chce mi się zasiadać do niego:(
Nie miałam więc czasu żeby cokolwiek z robótek poczynić pokazuję więc to co powstało już parę tygodni temu.A jest to chustecznik:

Od dołu potraktowałam go bejcą.


Motyw jaki wybrałam to magnoliowa serwetka.

Żebym była aż tak bardzo zadowolona z mojego poczynania na tym chusteczniku to bym nie powiedziała :(


Czuję jakiś niedosyt :(
Może następnym razem będzie lepiej..
***
Czeka nas jeszcze malowanie w naszym pokoju,ale chyba nie będziemy zaczynać przed żniwami,chodź nie wiadomo kiedy żniwa będą,bo pogoda jak na razie nie sprzyja :(
To by było na tle dzisiaj...nic na razie nie xxx i w planach nie mam nic do haftowania.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne to pudełko na chusteczki. Sama bym chciała takie mieć, może tylko w bzie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie podoba się szalenie! Jest bardzo elegancki i nie przeładowany, taki lekki.

    OdpowiedzUsuń
  3. miło ,że jesteś
    podoba mi się motw z bejcą, no nie wiem czy bym coś zmieniała...magnolie piękne są
    pozdrawiam
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, kiedy ja się zdobędę na remont :( Kuchnia aż się prosi, ale stać nas na razie nie będzie.
    Magnoliowy chustecznik bije w oczy elegancją!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny chustecznik,i niczego mu nie brakuje.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak.... jest delikatny i taki lekki, bez przesadności :)podoba mi się :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tez bardzo się podoba :))). Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co Ty od niego chcesz jest piękny, cudowny.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou