Obserwatorzy

...

...

21 czerwca 2011

Różane prezenciki i u mnie;)

Ufff..Na szczęście zdążyła na czas dotrzeć paczuszka z zawartością" różanych prezencików" dla Eweliny (nie posiada bloga)
Przygotowałam dla niej:

Taki mini masz,prezenciki ozdobione decu i haftowane.

Tak wyglądał zestaw z serduszkiem z drugiej strony.
I każda drobnostka z osobna:

Lniane serduszko pachnące lawendą.

Drewniane serduszko ozdobione metodą decuopage.
A z drugiej strony wyglądało tak:

Oraz kubeczek drewniany na długopisy:


Na zdjęciu nie ma "przydasiów" które dorzuciłam i słodkości...nie zdążyłam zrobić zdjęcia tak się spieszyłam wczoraj na pocztę;))
Natomiast ja dostałam prezencik od Asi.


Niestety zdjęcie moje nie oddaje w pełni uroku tych prezencików.
Dziękuję Asiu jeszcze raz za różane prezenciki ,a Marysi za trud włożony w organizowanie . wymianki.!
***
Na dzisiaj tyle...zmykam do xxx ..pracuję nadal nad tłem do gałązki jaśminu.

16 komentarzy:

  1. Drewniane serduszko w róże cudo,widzę że dostałaś same wspaniałości,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie się muszę decu "naumieć" :) Super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności ;o) Kobitki jesteście super utalentowane ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona z wymianki :) Rozkosz przygotowywania niespodzianek, a potem radość z otrzymania cudnych upominków warta jest poświęconego czasu i pracy :)
    Mnie się najbardziej podoba to lawendowe serce, ale wszystko tu jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygotowałaś wspaniały różany prezent, równie wspaniały otrzymałaś.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te Twoje róże. Prezenciki oszałamiające. Robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne przedmioty, oczy cieszą , gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne różane prezenty przygotowałaś - serce decu to pięknota dopiero :-)
    otrzymane prezenciki równie śliczne - na pewno sprawiły ci nie lada radość :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności, piękne prezenty przygotowałaś, i wspaniałe otrzymałaś. Jednak róże to bardzo wdzięczny temat. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mogę jedynie potwierdzić powyższe komentarze...uwierzcie mi na słowo że zdjątka Uli nie oddaja uroku prezentu jaki otrzymałam!!!Oczywiście nie mam tu na myśli talentu fotografa:D Po prostu wszystkie prace są tak dopracowane,wyraziste w kolorach a do tego wprost idealnie pasujące do mojego pokoiku,że patrzę na nie z zachwytem i namacać się nie mogę hihi:)Ula bardzo Ci dziękuję za prezencik a i Tobie gratuluję otrzymanych cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne serduszko lniane, muszę koniecznie nauczyć się krzyżyków. Pozdrawiam - Mangosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne prezenty - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne serducha, kocham ten styl :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou