Obserwatorzy

...

...

6 czerwca 2011

Ostatni xxx postawiony :))

Wczoraj postawiłam ostatni xxx na hafcie "Ręce złożone do modlitwy"...Dzisiaj dodałam napis (imię księdza zamazałam..jak widać;)



Mam nadzieję,że jutro wybiorę się do ramiarza,wybiorę coś na oprawę i będzie gotowe na prezencik:)
Dziękuję Wam ogromnie za miłe komentarze:)
przekonały mnie one,że będzie to odpowiedni obrazek na taką rocznicę.
ANELADGAM-ujęłaś mnie swoimi słowami...dziękuję:)
Z tego czy się prezencik spodobał zam relację za tydzień;)

17 komentarzy:

  1. Eeeeee pięknie wyglądają te dłonie na połyskującej kanwie!!!

    Prezent napewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny prezent na tę okazję. Mój znajomy ksiądz miał je na obrazku z wyświęcenia, także nie bardzo rozumiem czym się martwisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny prezent ! i idealny na tę okazję.
    koniecznie napisz jaka była reakcja księdza, chociaż innej niż pełnej podziwu się nie spodziewam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, piękny , piękny!!!!!!
    nie ma opcji by się nie miał spodobać.
    Jestem z Ciebie dumna, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło a i tempo zaskakujące :0
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiatka wyszla,czekam na relację. Serdecznie pozdrawiam gaga1957

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik, wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny:) Spodoba sie spodoba,bo to najpiekniejsze dlonie jakie widzialam :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny prezent, idealny na taka okazję. Myślę, że obdarowany będzie zachwycony!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft, szybko się z nim uwinęłaś. Na pewno się spodoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft, myślę, że prezent będzie odpowiedni na taką okazję. Jestem pełna podziwu, że tak szybko udało Ci się go wyszyć!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę, że choć trochę utwierdziłam Cię w przekonaniu, że to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou