Obserwatorzy

...

...

15 czerwca 2011

Nie wiem nic..:(

Nie mogę powiedzieć,czy obraz spodobał się obdarowanemu księdzu,ponieważ wypadało go zapakować przed wręczeniem,a obdarowany nie oglądał prezentów przy gościach.
Może nadmienię,że po mszy rocznicowej byli zaproszeni goście na obiad ,a potem kawa i ciasto.Gości było ok.50 osób(dwóch księży obchodziło 25 lecie kapłaństwa)
Mam cichutką nadzieję,że jeszcze się kiedyś dowiem jaka była reakcja na moje wyszywanko;)
No to teraz pokażę jak wyglądały "ręce" w oprawie:



Zdjęcie jest jakie jest...mój aparat lepiej nie potrafi..już:(

***
A czy pamięta może jeszcze ktoś poprzednio xxx obraz "Jezus u drzwi" ?
Odbierając "ręce " odebrałam i ten obraz od ramiarza(wyczekał się na mnie ok miesiąca,jakoś nie miałam okazji go wcześniej odebrać)
Teraz już zdobi ścianę naszej sypialni;)



***
Obecnie pracuję jednym kolorem muliny nad tłem do "gałązki jaśminu".Mam nadzieję skończyć do końca czerwca,chodź może być ciężko.
Trochę imprez się szykuje na tą końcówkę miesiąca:
-18 "bal "kończący klasę 3 gimnazjum u córki(rodzice też zaproszeni:)
-24 bierzmowanie córki i syna:)
-25 imieniny teścia
Nie każdego dnia też mam ochotę i siłę xxx.
A co słuchać w naturze?
...Naturze u nas tak baaardzo potrzeba deszczu!

12 komentarzy:

  1. super to wygląda z tym czerwonym kartonikiem, ja zawsze boję sie kupić jakis inny niz czarny czy kremowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne oba obrazy po oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w ramie świetnie wygląda !
    uważam,że prezent jak najbardziej trafiony
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba obrazy są naprawdę piękne, nie masz powodu do zmartwień! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba hafty są cudne ;o) Ksiądz na pewno szczęśliwy, zwłaszcza że prezent wykonany od serca i do tego osobiście ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. ksiądz na pewno zachwycony - zwłaszcza że to prezent własnoręcznie robiony; oba obrazy pięknie oprawione

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę odezwij się do mnie w sprawie różanej wymianki; mail wczoraj wysłany, czekam na odpowiedź. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno był zachwycony takim prezentem. Chyba każdy z nas a jakie tempo wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne obrazy, a Ksiądz napewno był zachwycony.

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou