Obserwatorzy

...

...

3 czerwca 2011

Było to tak...

No więc zaczęło się od tego,że dostaliśmy zaproszenie na 25-lecie posługi kapłańskiej pewnego księdza.
No wiadomo z pustymi rękami iść nie wypada...
Pierwsze co przyszło mi na myśl,abyśmy mogli podarować to jakiś obraz...tylko jaki??Co prawda wisi ich dosyć sporo na moich ścianach,ale...żaden mi nie pasował,a to za duży(bo uważam,że powinno być tak symbolicznie),nie mogę tez podarować obrazu przedstawiającego jakiś krajobraz lub kwiaty..
Wobec tego zabrałam się do przeglądania wzorów jakie posiadam ...i nic nic odpowiedniego nie znalazłam!!No bo nie wspomniałam,że ta uroczystość ma być 12 czerwca.Czasu więc nie wiele,musiało być coś niezbyt dużego.
Dosiadłam się do komputera i...wpadł mi w oko właśnie obraz:Ręce złożone do modlitwy.I tu się zaczęły schody..schemat owszem był,ale kolorków mulin nie było:(
Jak się uparłam to właśnie ten obraz musiałam mieć.
Wreszcie po trudach i znojach...znalazłam:))
Dziękuję wszystkim,którzy też razem ze mną szukali tego schematu;)
Z marszu przystąpiłam do xxx:))
Tak więc dziś mam tyle:


Całe szczęście,że wszystkie kolorki mulin miałam do tego obraza,bo w przeciwnym razie pędziła bym 13 km.do pasmanterii po mulinki;))
Każdy obraz jaki xxx ma swoje przeznaczenie.Lubię haftować i myśleć o tej osobie dla której ma on być,w ten sposób wkłada się w niego również i cząstkę swojego serca.
Jest tylko jedna obawa..czy będzie się podobał,czy utrafię w gust danej osoby?
Trochę martwią mnie komentarze jakie usłyszałam od mojej mamy i męża:" Tylko same ręce??"
Na takie stwierdzenie odpowiedziałam im prosto z mostu:"NIE ZNACIE SIĘ.!"
***
Wszystko inne poszło teraz w odstawkę...gałązka jaśminu też.. w ubiegłym tygodniu było jej tyle:


Na dzień dzisiejszy jest na tyle dobrze,że kwiatki,liście są już gotowe,zostało tylko tło.

Nie pójdzie to jednak tak szybko,bo tło składa się z 4 kolorów.
***
I znowu weekend przed nami(ależ ten czas szybko leci) miłego odpoczynku Wam życzę;))

16 komentarzy:

  1. Nie ma opcji,że się nie spodoba. Według mnie Twoja praca to nie tylko serce w to włożone, ale także jakby przesłanie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uleńko jesteś WIelka:) Kwiaty obłędnie piękne.Ale to co juz wyszyłaś na jubileusz, to niesamowite. Jestem przekonana, że się spodoba pamiątka, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie świetny wybór biorąc pod uwagę termin na który musi byc wykonany.Dla księdza jak najbardziej się nada.A rodzinka się nie zna-tez bym tak odpowiedziała bo często sama używam tego argumentu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś rację - nie znają się ;o) Praca cudna, pomysł rewelacja, na pewno się spodoba ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także uważam, ze dobry wybór - symbolicznie, subtelnie, duchowo - właśnie tak, jak powinno być... I jak szybko sie z tym uwijasz - rzeczywiście wkładasz w to całe serce... Bardzo pięknie i zdecydowanie same ręce wystarczą - wyrażają wszystko...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie idealnie pasować. Dokonałaś dobrego wyboru. Ciekawa jestem efektu końcowego. Miło u Ciebie zagościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej ten obraz pasuje i jest TRAFiony jako prezent a gałązka jaśminu cud malina.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie. Ten pierwszy jest na błyszczącej kanwie? Nigdy czegoś takiego nie widziałam.
    Gałązki jaśminu jak żywe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent dla księdza jak najbardziej trafiony :) Cieszę się, że jestes z nami :) a gałązka jaśminu jest cudowna sama marze o takiej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Wybór świetny, te dlonie sa bardzo wymowne. Czy dodasz coś jeszcze np datę? W tej sytuacji galązka moze poczekać. A tak apropo czy sa zreczy w które robiąc nie wkladasz serca?Pozdrawiam. gaga1957

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent wręczysz !
    A gałązka jaśminu cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiatki urocze i raczki są świetne :) więc na pewno się spodobają :)
    ale doskonale rozumiem te obawy bo ja tez zawsze tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też uważam że ręce to wspaniały prezent dla księdza i na pewno sie spodoba
    a gałązka jaśminu niesamowicie piękna

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecież kapłan udziela sakramentów przez dłonie właśnie... Nałożenie dłoni... Znak krzyża uczyniony ręką... W dłonie bierze Ciało Chrystusa...
    TYLKO ręce? Toż to sens i wymowa tej posługi!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ,jak pieknie Aneladgam to ujela :) Zlozone rece do modlitwy ,swietny wybor i piekne wykonanie ,bedzie pieknie po skonczeniu,podziwiam :)
    Jasmin rownie uroczy ,lubie wszystkie kwiaty ,wiec i ten mnie zachwycil!
    poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  16. te ręce są niesamowite... bardzo udany pomysł na prezent . pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou