Obserwatorzy

...

...

8 maja 2011

Puszka druga.

Równocześnie jak powstawała puszka poprzednia-różana pracowałam też nad renowacją drugiej puszki.Ta jest wyższa(w przeszłości odległej "przechowywała w sobie" kakao)
Użyłam do jej ozdobienia ponad czasowej lawendy.

Nie mam jeszcze pomysłu co bym mogła w niej przechowywać..?

Wiem tylko tyle jak na razie,że będzie stała w kuchni.
***
Budujące są dla mnie słowa,że podoba się Wam moja różana puszka,mam jeszcze kilka pomysłów,zamierzeń co bym mogła tą metodą ozdobić.Zobaczymy jak będzie z moimi chęciami,bo ostatnio coś leniwa się zrobiłam ;(
-Aneladgam:bardzo chętnie bym Ci pokazała jak się dekuapażuje(chodź ja raczkująca jestem,jeśli miała byś się uczyć co raczej od mistrzyń:)Gorzej z tą wizytą w Wrocławiu,to żebym się tam znalazła,to "marzenie ściętej głowy",raczej może Ty prędzej byś się wybrała zwiedzić Jurę Krakowsko-Częstochowską i przy okazji odwiedzić mnie ?
***
Życzę wszystkim dużo siły na nowy tydzień i co by on był owocny i w robótki i w prace domowo-ogrodowe;)

8 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiona puszka!!!Motyw lawendy jest zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Puszka jest prześliczna. Podobają mi się wszelkie prace technika decu, a podziwiam je tym szczególniej, że to technika dla mnie nie osiągalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany-jeszcze śliczniejsza od poprzedniej-jak widać ćwiczenia czynią mistrza:)pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. A nawet będę całkiem niedaleko, bo 30 km od Kielc, w wakacje... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. decu zawsze mnie zachwyca - a te puszki w Twoim wykonaniu są fantastyczne
    i wcale nie widać że jesteś początkująca w tej technice
    wielkie brawa dla Ciebie za te wspaniałe puszki

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne puszki :) tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko ta puszka też jest prześliczna :).

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou