Obserwatorzy

...

...

3 maja 2011

Poważny zastój robótkowy:(

Jestem...a tak jak by mnie w ogóle nie było...:(
Wszystko ważniejsze od robótek,wszystko pilniejsze,oprzątnąć trzeba to i owo w ogródku,co by ludzkie oko nie straszyło.Ul jako dekoracja odmalowany,wiatrak czeka na czyszczenie ze starej farby(ja się tego nie podejmuję,mężowi tą"przyjemną" robotę zleciła).Paskudna aura,deszcz przerwała wszelkie odnawiania "wyposażenia" ogródka.Mogę więc pokazać się tutaj,że jestem i pokazać,że coś tam jeszcze przed Wielkanocą powstało.

Nowa dusza dla metalowego pudełka:
Teść wyszukał na strychu...mąż przywiózł ,złożył w moje ręce co bym zrobiła z nich użytek jakiś;)
Były ich 3 sztuki...stareńkie,zniszczone...jedno nie nadawało się już niestety do niczego,dwa uratowane.
Dziś pokażę pierwsze z nich:RÓŻANE:


Jakoś od początku wiedziałam,że wybiorę do niego serwetkę w róże.

Nie powiem,żebym była z mojej pracy tak bardzo zadowolona..te cienie jakoś nie wyszły:(


Lepiej podoba mi się pokryweczka od pudełka.
Postanowione już mam,że zamieszkają w nim wstążeczki różnego koloru i kalibru;)
***
Drugiej puszki na razie nie pokazuję...zostawię na następny raz:)
***
A tak zostając przy temacie róż zgłosiłam się na wymiankę u Moteczka.

Na koniec jeszcze jedno ujęcie mojej puszki:

Do xxx sama nie wiem kiedy wrócę:((


6 komentarzy:

  1. Cudne to pudełeczko :) I nie martw się zastojem - czasem nawet jest potrzebny by później wrócić ze zdwojoną siłą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię ,że xxx poszły w odstawkę,bo cudeńka tworzysz-puszka niesamowicie pięknie odnowiona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne to różane pudełeczko; chyba zupełnie nieświadomie zaczęłaś się oswajać z różanym tematem przed wymianką:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna puszka! Fajna gra kolorów :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo, jak będziesz we Wrocławiu, to wpadnij do mnie pokazać mi jak się dekupażuje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Puszka jest prześliczna :).

    Wiatrak, ule musi być u Ciebie bardzo ładnie :).

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou