Obserwatorzy

...

...

20 kwietnia 2011

Wielkanocne prezenty wymiankowe czas pokazać:)

A jest co pokazywać,bo to co ja dostałam PRZEROSŁO MOJE OCZEKIWANIA...
A mowa oczywiście o Wymiance Wielkanocnej org.przez Lucynę .
Na początek może jednak moje skromne prezenciki,które zrobiłam dla Kasi.

Jajeczka dwa,kurczaczek,kartka z życzeniami i dorzuciłam nici do szydełkowania.
A tak wyglądała całość tego co posłałam:

No to teraz proszę się przygotować na obejrzenie wspaniałości ,których jestem szczęśliwą posiadaczką:

Wspaniale wykonane ozdoby szydełkowe,które zachwyciły mnie na całego(zresztą wszyscy u mnie w domu byli pod wrażeniem tego co przygotowała dla mnie Danusia.
Podglądała od jakiegoś czasu jej piękne szydełkowe dzieła,ale to co innego niż przekonać się na własne oczy,podotykać tych wspaniałości.
Tak wyglądała cała zawartość paczuszki:

I wiecie co...
Patrząc tak na to wszystko co dostałam,na te szydełkowe śliczności żałuję tylko jednego:(...
dlaczego ja nie nauczyłam się szydełkować,zamiast xxx???
Od zawsze podobały mi się szydełkowe robótki,teraz tym BAAARDZIEJ!
Danusi jeszcze raz ogromnie DZIĘKUJĘ!
***
Czekam teraz na Wasze relacje z otrzymanych i wykonanych prezencików Wielkanocnych.
Na koniec życzę pogodnego dogłębnie przeżytego Wielkiego Tygodnia.
...wpadnę jeszcze z życzeniami...Ula.

8 komentarzy:

  1. Piękne prezenty! Dziękuję za udział w wymiance. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty :)
    Ja też czasem się zastanawiam nad nauką szydełkowania :) bo cuda z pod szydełka wychodzą :) Pamiętam jak moja śp. babcia robiła przepiękne serwetki...

    OdpowiedzUsuń
  3. W Wielkanocny poranek,
    gdy po stole pokula się pisanka,
    przebiegnie maślany baranek,
    pojawi się bukszpanu wianek...
    pomyśl o osobie, która Cie kocha, o Tobie pamięta,
    i choć w odległych stronach spędza święta,
    życzy Tobie świąt zdrowych i totalnie odlotowych.
    Zająca bogatego, poniedziałku w wodę obfitego,
    ubrania do suchej nitki przemoczonego,
    a na co dzień spełnienia marzeń,
    samych niezapomnianych wrażeń,
    słonecznych dni i uśmiechu od ucha do ucha życzy Joasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prezenty, zarówno te co otrzymałas, jak i te, które przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się ogromnie, że Ci się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty zrobiłaś.A jajka pięknie Ci wychodzą.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleńko przygotowałaś bardzo fajną niespodziankę :).

    Otrzymałaś też super :).

    wiesz ja też żałuję, że nie umiem szydełkować i nie ma mnie nawet kto nauczyć ...

    OdpowiedzUsuń

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Free background from VintageMadeForYou